Kinoreklame

Visste du at kinoreklame er 3,6 gongar meir effektivt enn TV-reklame?

Nyare undersøkjingar, gjennomført av Ipsos MMI og Meetingpoint viser mellom anna at kinoreklame er 3,6 gongar meir effektivt enn TV-reklame for å skapa erindring etter å ha sett reklamen for første gong. I tillegg til å hugsa reklamen godt, meinar publikum at kinoreklame er ein del av kinoopplevinga og seier at den er både ynskt og forventa – som eit lite "vorspiel" til filmen.

Kinoreklame er eit kostnadseffektivt medium som kan tilpassast dine behov. Du kan skifta reklamen gjennom heile visningsperioden og såleis tilpassa kinoreklamen til nye kampanjar og reklame i andre kanalar.

Reklame på kinoen vår vert administrert av Media Direct Norge AS. Klikk her for meir informasjon eller ta direkte kontakt med June Vollebekk på e-post june.vollebekk@mdn.no

Sjå elles litt "fun facts" om kinoreklame i videoen under: